Rendelés és házhozszállítás

ha Délig megrendeli,
mi Délután kivisszük

12 óráig leadott rendelését még aznap 15-19 óra között kiszállítjuk, de másik napra is kérheti.

Válogasson kínálatunkból itt a weboldalon, adja le rendelését, és mi délután kiszállítjuk.

A kiszállítás időpontjáról telefonon egyeztetünk Önnel.

A hűtőnkből egyenesen Önhöz visszük, hogy ne kelljen a minőség miatt aggódnia.

Termékeink kiszerelése

Termékeink kézműves jellege miatt, nem tudjuk pontos dkg-ra adni. A sonkákat negyedeljük, a kolbászok párban, a szalámik rúdban, és a csülök csak egészben vásárolható

Minden termékünket a termék megnevezésében jelzett csomagolási egységenként tudja a kosarába helyezni, amely lehet pár, rúd, negyed, darab, stb. Ezt a húskészítmény termelői kiszerelése határozza meg.

A kolbászokat és szalámikat páronként vagy rudanként csomagoljuk, ahogy azt a termelőnk cimkézte.  A nagyobb húsokat negyedelni tudjuk, vagy 30 dekagrammonként vágni.

A termékeknél jelzett ár az adott termék tipikus súlya alapján van feltüntetve. Minden terméknek kiírtuk a kilogrammonkénti egységárát és a termék súlyát is, hogy Ön tisztábban lássa mit rendel.

Húskészítményeink kézműves termékek, melyek töltő súlya 10-20%-ot ingadozhat.

Nem gyári paraméterezett súlyúak.

Csomagolás

Mivel a húskészítményeink töltősúlyában egy minimális eltérés tapasztalható, ezért miután Ön leadta a rendelését, a csomagolás előtt mindent pontosan lemérünk és ezután készítjük el a számlát.

Mérés során minden esetben a kilogrammonkénti egységárral számolunk.

Kérjük  a rendelés leadásakor a webshop által kiszámolt végösszeghez képest +/- 10%-os eltéréssel kalkuláljon. Ha ennél nagyobb eltérés mutatkozna a végösszegben, felhívjuk Önt telefonon és közösen egyeztetünk.

Fizetés

Termékeink természetes súly eltérései miatt a fizetés az Ön érdekében a webshopon nem lehetséges. A futárunknál tud fizetni bankkártyával vagy készpénzzel.

A készpénzes fizetést a jelenlegi koronavírus helyzet miatt nem javasoljuk, de természetesen kezeljük. Arra kérjük, hogy ha készpénzzel szeretne fizetni, azt a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőben tüntesse fel és írja meg milyen címletekkel szándékozik fizetni, így mi előre összekészítjük a visszajárót.

Szállítás

Webáruházunkban kétféleképpen lehetséges rendelést leadni: házhozszállítással, vagy személyes átvétellel.

Ha Ön érdi, tárnoki, diósdi, százhalombattai, 22. kerületi címet ad meg, akkor a 12:00 óráig beérkezett rendeléseket még aznap délután 15:00-19:00 óra között kiszállítjuk Önnek. A kiszállítás pontos időpontjáról telefonon egyeztetünk Önnel, ezért ügyeljen, hogy helyes telefonszámot adjon meg a megrendeléskor.

Amennyiben másik napra kéri a kiszállítást, akkor annak dátumát kérjük írja bele a megjegyzés mezőbe a Kosár oldalon lévő rendelési űrlapon.

Szállítási területünk Érd, Tárnok, Diósd, Százhalombatta és Budapest XXII. kerülete. Egyéb településekre nem szállítunk ki.

Kérjük jelezze telefonon vagy email-en, ha rendszeresen rendelne szolgáltatási területen kívül lévő településre, és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hátha tudunk megoldást találni.

A 12 óra előtti rendeléseket aznap nyitást követően dolgozzuk fel és szállítjuk ki, a 12 óra utániakat pedig másnap

Rendelés kiszállítása minden hétköznap 15 és 19 óra között lehetséges. 

Megrendelésekor a házhozszállítás helyett ingyenes, személyes átvételt is kérhet.

Személyesen átvétel érdi üzletünkben, nyitvatartási időben lehetséges a megrendeléstől számított 2 napon belül, hétköznap, és szombaton 8:00-18:00 óra között, vasárnap 08:00-16:00 óra között.

Üzletünk az érdi Tesco üzletsorán található, a bejárattól egyenesen található folyosó legvégén, a bal sarkon lévő üzletben.

A rendelés menete részletesen

  1. A kívánt termékek adatlapján, vagy a termékkategória oldalakon nyomja meg a Kosárba teszem gombot, a megvásárolni kívánt termékeknél. 

  2. A weboldal jobb felső sarkában lévő bevásárlókosár ikonon lévő szám mutatja a termékek darabszámát, és a kalkulált vásárlási összeget, amik a kosárban vannak. Az ikonra kattintva jobb oldalról megjelenik egy sáv a kosárban lévő termékekkel.

  3. Ha befejezte a válogatást, akkor nyomjon rá jobb felső sarokban lévő Kosár ikonra, így megjelenik a kosár részletes tartalma. Amennyiben nem kíván mennyiséget változtatni, akkor a sáv jobb alján lévő Pénztár gombbal tud továbblépni.

  4. Amennyiben módosítana a kosárban lévő termékek mennyiségén, akkor nyomjon a Kosár ikonra kattintva megjelenő sáv bal alján lévő Kosár gombra. A részletes Kosár oldalon tudja növelni vagy csökkenteni a termékek számát, a termék nevében zárójelben feltüntetett egységekben. Amikor befejezte, akkor az oldal alján lévő Tovább a Pénztárhoz gombbal tud továbblépni.

  5. A Pénztár oldalon adja meg számlázási adatait, amennyiben másik címre kéri a kiszállítást, akkor a számlázási adatok alatt kérjük pipálja be a Szállítás másik címre? opciót, majd adja meg az alatt a megjelenőkbe a szállítási címét.

  6. Amennyiben már vásárolt nálunk és regisztrált fiókot, akkor a Pénztár oldal elején beléphet, és automatikusan megjelennek a regisztrált adatai.

  7. Ha még nincs fiókja, de szeretné nyomon követni a rendeléseit, akkor a Pénztár oldalon a számlázási adatok alatt kérjük pipálja be a Fiók létrehozása? opciót, és adja meg az oldalunkhoz használni kívánt jelszavát.

  8. Amennyiben megjegyzést szeretne adni a megrendeléséhez (pl. másik napra szállítás, megrendelés telefonon pontosítása), akkor ezt a Megjegyzés a rendeléshez mezőben teheti meg.

  9. Ide még szöveget kell írni…
Close Menu
×
×

Cart